mandag den 5. juli 2010

Futter i dominotern

Disse futter er fra Vivian Høxbros bog Knit to be square.
De er strikket i rester af shetlandsuld på pind 3½. Enkelt og nemt efter Vivian Høxbros anvisninger i bogen.
Størrelsen var jeg spændt på, da de var mega store før de blev filtet. Der skulle da også 2 gange vask ved 40 grader til, før størrelsen blev nået, men nu passer de perfekt, og jeg er vild med det lodne look, de har fået.
Måske bliver de lige gemt til det igen bliver efterår med kolde tæer.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

De ser supervarme ud - er opskriften kun i Vivians engelske bog?

Inge sagde ...

Jeg har ikke set den danske udgave af bogen, så det kan jeg ikke svare på, Karen-Ditte.
Inge

ullaskovjensen sagde ...

Fine - jeg hae netop lavet et par tilsvarende :-)

ullaskovjensen sagde ...

Jeg har den danske bog med dominostrik, købt i Århus i juni 2011