tirsdag den 6. april 2010

Salt og peber

Jeg faldt med det samme for denne tunika, da jeg så den første gang og bestilte kittet hjem fra Sommerfuglen. Jeg har ikke strikket i DUO garnet før, det er utrolig lækkert. Tunikaen er strikket i en tråd DUO og en tråd DUO alpaca på pind 4. Jeg har i det store hele fulgt Britts anvisninger, da jeg ikke kunne få strikkefastheden til at passe. Der var ikke garn nok i kittet til at lave afslutningerne forneden og i ærmerne i kontrastfarverne som angivet, så jeg måtte improvisere, men resultatet er OK.
Tunikaen bliver dog nok henlagt til næste vinter, da det heldigvis endelig er blevet forår, men det er godt at kunne glæde sig til at bruge den til vinter.

1 kommentar:

Britt sagde ...

Den er rigtig fin. Jeg bruger faktisk stadig min - har lige haft den på i dag :-)