tirsdag den 17. april 2007

Endnu en bølge

Jeg hoppede også med på bølge-dillen, og hæklede et barnevognstæppe i rester af uld. Og jeg må give ret i, at dette håndarbejde er ren terapi. Selv om det er mange år siden, at jeg sidst har hæklet, føltes det rigtig rart, og jeg er sikker på, at der skal hækles flere bølger.














Jeg startede med 157 luftmasker, og tæppet er ca. 75 X 105 cm. Her er et nærbillede, ulden er desværre ikke særlig blød, det er rester af filtgarn fra vævede plaider, men det bliver blødere efter vask.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei!
Flott blogg du har laget og det bølgeteppet dit er virkelig lekkert.
Hilsen Heidi/kattemor

Lone F sagde ...

Hvor er det flot - fine og harmoniske farver!

Lone, Silkeborg

Fríða sagde ...

fine farver i dit tæppe, godt gået!
kh.fra Island
Frida

Jette sagde ...

Tillykke med bloggen, og meget flot tæppe, skønne farver.