mandag den 15. september 2008

Vævemesse


Så er jeg hjemme igen fra vævemessen i Leksand, det var en god tur, men med meget transport for 2 dages ophold. Vi kørte fra Leksand kl. 8 i går morges, og jeg var hjemme 00.45. Billedet foroven viser Karen Noes stand, det er min tørklæder, der hænger på væggen og bordet i forgrunden er fyldt med vævepakker. De var desværre ikke så stor interesse, som vi havde håbet, men der blev da solgt nogen pakker.


Ponchoen her var et hit, og ligeledes tørklædet med stjernemønster.


Selve messen var ikke så spændende, synes jeg. Men jeg hørte et interessant foredrag med Andreas Möller, en tysk væver, der eksperimenterer med forskellige teknikker.













Nu er det dejligt at være hjemme igen hos Claus og Eya, som vokser meget hurtigt. Men hun trives godt og er frisk og livlig, så det er dejligt.


Sådan ser hun ud, når hun sover, det er meget svært at fotografere hende på andre tidspunkter, fordi der er så meget gang i den hele tiden.,


1 kommentar:

Jette sagde ...

Det er altså bare flotte ting du væver, men måske er der ikke så mange der har en væv stående, skal dine ting med til messe i Fredericia?